Бизнесът винаги се е интересувал къде се събират много хора. С ясната идея да им предложи нещо. Такова място днес са дигиталните социални мрежи. Броят на активните потребители в социалните мрежи непрекъснато расте. Към началото на 2021 година 53,6% от населението на света използва дигитални социални мрежи. В България тази стойност е 62,1%. В тази връзка, разбираем е интересът на малки и големи компании, а и на физически лица, към маркетинговите възможности, които социалните мрежи предлагат.

Амбицията на курса „Маркетинг в социални мрежи“ е да открехне вратата пред обучаемите, за да могат те уверено да навлизат и опознават необятния свят на виртуалните комуникации. По-конкретно, основните цели на този курс са да обучи студентите:

•  как да планират и реализират ефективни маркетингови кампании в някои от най-популярните социални мрежи;

•  как да измерват резултатите от кампании в социални мрежи и да предприемат коригиращи действия, ако са необходими;

•  как да интегрират социалните мрежи в цялостната маркетингова стратегия на организацията.

След завършване на курса, студентите ще:

•  Познават принципите на функциониране на дигиталните социални мрежи

•  Могат да генерират съдържание за социални мрежи, което способства за постигане на маркетингови цели

•  Са в състояние да планират и организират рекламни кампании с инфлуенсъри

•  Знаят как да планират и организират маркетингови кампании в някои от най-популярните социални мрежи

•  Могат да оценяват резултатите от маркетингови кампании в социални мрежи