Курсът "SEO и уеб аналитика" има две основни направления, които допринасят за изграждането на пълен профил на специалист по дигитален маркетинг: (а) запознаване на обучаемите с основните изисквания и стандарти при разработването на SEO стратегия на един интернет продукт – уебсайт, електронен магазин, каталог и т.н.; (б) в контекста на уеб аналитиката курсът има за цел да представи възможностите за извличане на данни за посетителите и тяхното поведение; интерпретацията и представянето на информацията за мениджмънта придават завършеност на курса.

Преминалите обученията придобиват знания и умения за самостоятелно разработване на SEO стратегия на уебсайт/електронен магазин, координиране и управление на SEO.

Успешно завършилите курса могат да анализират и интерпретират информация от различни източници за анализ на уеб сайтове, да изготвят презентации и доклади.