Дисциплината „МАГИСТЪРСКИ СЕМИНАР ПО ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ” е предназначена за студенти-магистри, преминали успешно задължителния блок с дисциплини и на които им предстои разработване и защита на дипломна работа, като „заключителен” етап в тяхното обучение в магистърска програма „ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ”. Целта на курса е да запознае обучаемите с технологията на разработване и защита на дипломна работа; с особеностите на теоретичното и емпиричното изследване; с изискванията за дефиниране на обект, предмет, теза, цели, задачи, за цитиране и изготвяне на библиографска справка; с формалните изисквания за разработването на дипломна работа; както и очакваното поведение при защита.

След успешното приключване на курса обучаемите ще придобият умения да:

(1) дефинират обект, предмет, теза, цели и задачи;

(2) провеждат самостоятелно теоретично и емпирично изследване;

(3) формулират значими изводи;

(4) разработват библиография;

(5) използват добросъвестно чужди теоретични и емпирични изследвания;

(6) защитават своята теза.